Technical Support Specialist (student/ica)
Prijave traju do 30.05.2024
Opis posla
Voliš rješavati složene probleme i imaš “žicu” za komunikaciju s klijentima?
Tražimo stručnjaka za tehničku podršku (Technical Support Specialist) koji će moći riješiti tehničke probleme i pomoći u uklanjanju svih prepreka koje sprječavaju naše klijente da izvuku maksimum iz Lemax sustava.
Mi smo Lemax, tim koji gradi web-based SaaS rješenje za putničke agencije i turoperatore. Naša ambicija je postati vodeći softver za putničke agencije na globalnoj razini i transformirati turističku industriju.
Tvoji glavni zadaci:
- Pružanje rješenja za tehničke probleme klijenata unutar Lemax sustava pomoću našeg ticketing sustava, e-pošte i ostalih komunikacijskih kanala
- Odgovaranje na tehničke upite i pomoć korisnicima da koriste različite module i integracije unutar Lemax sustava
- Suradnja sa svim internim timovima na uklanjanju tehničkih prepreka
- Pisanje i održavanje tehničkih specifikacija za definiranje zahtjeva za različite integracije korisnika
- Pisanje i održavanje tehničke dokumentacije koja će našim klijentima omogućiti jednostavno razumijevanje i korištenje naših proizvoda
Ostale napomene i uvjeti
Što nudimo?
- Pozitivna i ležerna radna atmosfera
- Office perks (svježe voće, zdravi doručak, grickalice, kava i drugi napitci) i mogućnost korištenja Multisport kartice
- Klizno radno vrijeme i mogućnost djelomičnog rada od doma
- Pružanje zabave za naš tim (team building, zajednički uredski doručci, zabave na terasi, božićni party, itd.)
Početak rada
5./6. mjesec
Očekivano trajanje posla
na duži vremenski period
Satnica
5,25 €/h
Lokacija
Remetinečka 139, Zagreb
Potreban broj izvođača
1
Potrebna znanja
• Mogućnost rada na studentski ugovor duži vremenski period (minimalno 6 mjeseci) • Raspoloživost za rad minimalno 30h/tjedno • Odlično poznavanje engleskog jezika (u pismu i govoru) • Izražene analitičke vještine • Mogućnost brzog prilagođavanja promjenjivim prioritetima i potrebama kupaca • Razumijevanje barem jednog programskog jezika (.NET, C# ili Java su poseban plus)
Poželjne vještine
• Studenti tehničkih disiplina (računarstvo i sl.) • Iskustvo u tehničkoj podršci, IT podršci ili kao tehnički inženjer/ka • Osnovno znanje o email protokolima (POP3/SMTP/IMAP) i poznavanje web stranica (HTML, CSS, DNS, SSL) • Poznavanje osnova SQL-a • Poznavanje API-ja, XML-a i JSON-a
Lemax d.o.o.
Način za prijavu
Ukoliko se želiš pridužiti našem timu pošalji nam svoj CV na jobs@lemax.net, s naznakom “Prijava za TSS”. Veselimo se tvojoj prijavi!